Ännu en dag...

Då var dag 2 avklarad.
Det spelades 4 matcher och de vann 3 av dom.
Dotra gjorde inga mål, förutom ett bortdömt (morr)....

Vädret var dock underbart... solen gassade och det var helt underbart.
Dotra badade för första gången i år. Dock tog det tid att komma i.... Men hon är som jag.

Imorgon väntar 2 matcher till.
Vi får väl se hur det hela slutar....

I övrigt...
mår inge vidare... tunga tankar finns hos mig... tunga beslut som måste genomföras...
tunga uppvaknanden ...
Varför kan jag inte få lite ro...? Varför ska det vara så svårt....?
Varför är det enda som virvlar i mig just nu....

Måste släppa taget.....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Stor kram till dig. Skönt att det blev en fin dag vädermässigt! Jag vill så gärna plocka bort allt tungt, men vet att jag inte kan göra det åt dig. Du vet ju att jag gått igenom liknande och kommit ut helskinnad om än tilltufsad (till slut). Och jag vet att det inte är någon tröst när man ständigt får höra att "det kommer att bli bra". Orden är sanna - jag lovar - men vägen dit är tuff. Jag finns för dig - hela vägen fram!!!

2009-06-14 @ 20:26:17
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Yrvädret

Du vet att du kommer greja det och du vet att det är genom att släppa taget som nya möjligheter kommer att visa sig. Hösten är en nystart på många sätt... Jag finns här om du behöver råd och stöd.



"Drakar lyfter i motvind"...

Bamse kram!

2009-06-14 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0