äkta proffsträning

Som ni såg vräkte regnet ner idag...
Om inte annat hejdlöst under eftermiddagen...

Men det stoppade inte proffsen... som hade träning inför den stora cupen till helgen.....
Men delar man tränare med sveriges damlandslag så gör man (goa Per).... INGET STOPPAR DOM!!! Och är det NÅN som tjejerna lyssnar på så är det honom...
Det får regna hur mycket det vill, tjejerna ger järnet ändå!!



Kolla in skottet.....! Det är min Dotra det....
Behöver jag säga att den gick i mål??

Under tiden fick mamma sig en powerwalk på en timme. Visst ösregnade det, men med vindoverall och keps så gick det fin fint. Dock med spår av geggamojja längs hela byxbenet, ända upp till låren....
Friskt och gott!

Nu väntar JUNICUPEN!!!
Heja heja heja!!!

By the way... vill passa på att sända ett litet grattis till Belizzen och hennes son och dennes fram"gångar"!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Wow..cooola bruden! Vad duktig hon är. Det där är ju ett proffsskott ju :-)

Tackar tackar!!! :-D



bs:Har inte en elvaårig tonårsstinn tjej en massa tjusning också?? ;-) Ha ha ha! (Ja ja, jag vet, jag är på g dit med )

2009-06-10 @ 23:25:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: The librarian

Snyggt jobbat! :-) .

2009-06-11 @ 07:52:26
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0