Visit.... from east....

Regn och regn...
suck...

Men Fader kom som utlovat och den rosa mobilen levererades till Dotra som tjöt av lycka....!! Kunde ni trott annat...???

Så nu är den fulltankad med musik efter att hon fått mitt gamla minneskort på 4GB....
Nu väntar hon på JK som ska hjälpa till med lite teman... Ni vet det är viktigt att ha HSM i sin mobil... för DET vet ni väl vad det är för något??
HAHAAH!!!

Kom ialla fall iväg på min runda... och kapade yttelrigare en minut.. underbart, svettigt och skönt... får nästintill lite panik när jag inte kan komma ut!!

Kvällen fortlöper i stillhet med Fader och ett glas vin....
Imorgon väntar säkert lite shopping...

Kramis!!

Kommentarer
Postat av: Peaches74

Jag har tankat min dotters med HSM alla tre.

Plus massor av annat som fick plats på det 4G minneskortet igår.

En lila vik mobil. Ny Fräck.

2009-07-12 @ 09:26:37
Postat av: Bella

Ååååh, är såå avis på henne. En rosa!! Jag vill också ha!!! :-)

2009-07-15 @ 23:06:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0