Uppskattad!!

Satt och körde hem från avlämningen av Dotra.
Fick ett sms:
"Är du hemma om 30 min?" från LittleLibrarian.

Visst svarade jag.

Hon kom och raddade upp detta åt mig....


Som tack för igår....
Den stora är från henne själv och Stora Vargen
Den mellersta är från Bobby (lilla Vargen)
och den minsta... ja för att citera kortet "Och denna är för... är för.... hmmm... JO! För att min lilltå är så jäkla liten!!"
Hmm....tolka det om ni kan....

Söta lilla underbara LittleLibrarian.... Klart jag ställer upp... That's what friends are for!!!
Så mycket som du varit där för mig under våren så har jag SÅ mycket att ge tillbaka... det jag gjort hittills är inte ens i närheten tillräcklilgt!!
TUSEN TUSEN TACK!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

:-)

2009-07-09 @ 15:35:22
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0