Up and awake!!!

Jag är uppe... och vaken... och fräsch..!!
Det blev inte speciellt mycket igår, jag tog det piano.

Mycket god mat intogs på Lenas altan, vi pratade och pratade och skrattade mycket..

Väl ute kunde konstaderas att det var en dle motorcross folk i omlopp....
Och det var en del på folk på krogen men inte mycket välkänt. Vi brudar höll ihop och räddade varandra från diverse märkliga folk!!

När kvällen eller snarare morgonen började nalkas drog jag hem, i princip helt nykret och det känns SÅÅÅ himla bra idag... pigg och fräsch!

Samtalade lite igår. Känns bra... tror jag....

Nu väntar en dag i solen innan Festivalen ikväll och det taskiga vädret imorgon!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0