UNtouchable....

KAPOW!!
Oslagbar....

Efter en powerwalkningrunda och ett pass på gymmet så  tog Dotra och jag en tur och hamnade hos LittleLibrarian och Vargen, i deras stuga.
Vi hade med oss kvällsmat som intogs utomhus, nu hade vinden faktiskt lagt sig.
Möttes av en liten stackars varg som var så rastlös... men vem tusan skulle inte vara det med en tratt runt halsen och inte få skutta eller leka som man vill.. Stackarn!!!!

Dotra belv rastlös efter kvällsmat och rotade fram kubbet. Hon fixade första laget som bidde jag och Stora Vargen mot henne och LittleLibrarian, bäst av 3....
Jag och Stora Vargen fixade 2 raka direkt.... JAG slog ned kungen bägge gångerna...
Sen byttes det lag och det blev familjefajt istället.

Den här gången blev det jämnare... Vi vann varsin och jag kände att nu måste jag ställa tillbaka skåpet där det ska stå.... och så vann jag och Dotra kommande match.. och bidde bäst av 3 där också....
Så JAG är vinnande rakt igenom..... SNYGGT om jag får säga det själv....
Dotra fick ner ett par schyssta hon också... hon har det ju i blodet...

Hemma igen och Dotra sitter på rummet och lyssnar på ljudbok och gör något på datorn... Jag firar med ett LITET glas rött guld....
Lär nog sova snart...

Natti på er....

Kommentarer
Postat av: The librarian

Vänta bara... Nästa gång ska jag... Ska jag... Minsann...

2009-07-21 @ 23:01:59
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0