Undra om det går....?

OK... nu ska vi se...

Jag har en sån där juicecentrifug....
Tänke att den juicen måste ju gå att frysa in så det blir som glass... eller nåt...

Så nu har Dotra och JK pressat frukterna jag skar upp, vattenmelon, annans, galiamelon, äpple, päron och apelsin. Jag har hällt i en liten bytta och ställt i frysen.
Snacka INGA tillsatser... Spännande...

Frös inte in allt, sparade lite i kylen för att dricka...

Multitasking FrkU är i farten.
Samtidigt som jag skar frukt diskuterade jag med tjejerna, letade fram lite gamla skor till JK som hon kunde ha, chattade på MSN (i vardagsrummet), stekte en kycklingbit och diskade lite disk...

Sa jag att jag har semester?


Kommentarer
Postat av: The librarian

Hahaha... Semester!!

2009-07-08 @ 13:07:51
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Äh va fasen, du är ju kvinna!! Du kan både göra allt det och ha semester :-)

2009-07-08 @ 13:46:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0