Tidig morgon med manligt besök

Eller ja... inte SÅ tidigt... men ändå.

Har ju haft manligt besök ... ;-P

Men det var tyvärr inte mer upphetsande än förvaltaren för huset jag bor i.... tusan... och inget att ha alls.... suck!!
Har ju haft lite problem sen jag flyttade in och fick äntligen tag i honom igår. Så han tittade in i morse och fick själv höra och se mina problem (att det inte gjort det tidigare fattar jag inte).
Han ska nu ta tag i det... men det har jag hört förr så det blir väl at fortsätta ligga i och tjata.
Tog upp lite annat också medan jag höll på  hahahaha.....

Solen skiner men de e inte speciellt varmt så vad vi ska göra idag vet jag inte. Skulle vilja ligga och sola men det känns lite kallt.
Dotra står i duschen så vi får väl se vad som händer sen....

Redan uttråkad... låter bra va?

Kommentarer
Postat av: The librarian

Haha... Uttråkad? Trodde du levde högt på gårdagens kubb? :-)

2009-07-22 @ 12:05:06
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0