Supernice....

Supernice start på fredagen trots BLÅSTEN... För jösses vad det blåste när jag vaknade...

Stack iväg till gymmet redan vid kvart över 10 och passade på att sola lite också. Det lär ju inte bli någon mer naturlig solbränna den här semestern så jag får passa på.
Det var dessutom inte bara jag som passar på att träna så här tidigt. Gymmet var fullt med folk...
Jag körde i en och halv timma... mumma!!

Hemma igen och har just fått i mig lite frukost. Duschen hägrar och sen ska det inhandlas lite för morgondagen tror jag. Men jag tänker inte bege mig till Köpcentrat för dit är det väl kö som vanligt.... suck!!
Antagligen en sväng till kontoret också, om bara mannen med skrivaren kunde höra av sig... morr!!

Hur kvällen ter sig vet jag inte.. hoppas att något dyker upp!

Kramisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0