Söndag

3dagars festen e slut.
Och jag mår bra.... faktiskt.... inge bakis alls... och det är gott... kanske jag inte är så gammal och rostig som jag trodde!!!! WOHO!!!

Vaknade lite ledsen, så jag tog bilen till Strandpromenaden och satt på en klippa ett tag. Vinden blåste och det kändes skönt... Sen om det hjälpte vet jag inte....

Har just återvänt från en poweralk... och jag bokstavligt talat drypsvett, det rinner på magen och bröstet... Vet inte om jag gick extra fort eller om det är den tryckande, kvävande värmen.
Jag tycker att det är helt grymt att svettas ur och bli trött....

Dags för lite käk och sen till gymmet för lite styrka också.

Igår var det som bekant B`luesfestivalen och jag befann mig där med Exet B och hennes vän E. Louise Hofsten spelade, och hon var grym. Men det var så tragiskt att se henne bli ledd up på scenen. När hon väl var på plats syntes inget av sjukdomen...



En stilla undran bara, vad är det hos mig som gör att karlar över 45 verkar dras till mig... ???!!
Fick styrt bort en man på 48 lite snyggt till en annan i sällskpaet... Men ändå....
Står det något stämplat i pannan på mig eller?..
Ni som är mina vänner, snälla säg till mig iså fall....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Jadu... Karlar över 45 :-) Lovar kolla extra i pannan på dig nästa gång vi ses... hehehe... Ja, Hoffsten är jättebra! Synd att jag missade detta, men hade kul på eget håll :-)

2009-07-05 @ 17:10:39
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åldern kanske?

2009-07-05 @ 20:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0