Semestern inledd...

Då var semestern officiellt inledd.
Klockan är nästan kavrt över 10 och jag har just kllivt upp ur sängen. En kopp kaffe står intill mig och datorn är igång.

And now what?
Dotra dyker upp i eftermiddag nån gång.
Molnen är täta.

Hjärnan får göra sin uppstart så får vi se vad som händer.
Any tips?

Jag ska avslöja något.. jag hatar att vara sysslolös... Jobbar mycket hellre än att vara ledig och inte ha något att göra....
Träna kan jag ju inte göra HELA tiden, städa gjorde jag igår...

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Vilken chock... Gillar du inte att vara sysslolös?! (hihi...)

2009-07-06 @ 15:38:57
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0