saknar....

Satt och tittade på lite gamla bilder på min gamla jobbdator.
Sprang på den här bilden...


SOM jag saknar den lille krabaten som ligger i mitt knä.... Arthur... numera pappa Arthur...
För er oinvigda så hade jag och Yrvädret fördelen att jobba med Arthurs matte, och Arthur var en del av oss. Han kom skuttande varje morgon... hälsade på var och en av oss i tur och ordning, sprang sin lilla runda... Lika glad varje dag....
Alltid nån att komma in och gosa lite med, leka lite med varje dag....
Det bidde tomt när hans matte lämnade oss...
Men jag har hört från säkra källor att han saknar oss också...

Undra vem som ska skutta nu.....

Kommentarer
Postat av: exet

VAD är det?!

2009-07-16 @ 10:40:29
Postat av: The librarian

JAG kan skutta! :-D

2009-07-16 @ 12:56:35
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0