Rött guld

Hade en supermysig kväll igår.....
Goa LittleLibrarian lämnade stugans lugna och mysiga vrå och kom in till stan.
Jag fixade lite goa mackor och tog fram det röda guldet.
Sedan barrikerade vi oss på min balkong, trotsade mulen himlen.



Vi drack och pratade, och pratade och pratade och pratade.... Vitt och brett om allt...
Och kunde konstatera en massa saker... som att världen är för liten, t.ex så gick hon i samma klass som Yrvädrets sambos bror....
Det andra vi kunde konstatera går vi inte ens in på.... GAAAH... undra om du fick något svar på ditt sms....?? ASG!!

Supermysigt var det... när mörkret föll sken oljelampan och filtarna kom väl till pass....

Följde henne hem sen... hon e ju trots allt äldre än mig och jag vill inte ha hennes son efter mig, som för övrigt gav henne utetid till klockan 22!!! Hahaha!!

Tack....

Jag vaknade för övrigt klockan 8..... suck.....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som ni haft en riktigt mysig kväll! Härligt!!!

Kram

2009-07-30 @ 09:41:45
URL: http://kissleberg.blogspot.com
Postat av: The Librarian

Tack för myset! :-) Och att du följde mig hem haha... Jag slapp utegångsförbud trots att jag kom hem för sent :-) . Men han sa: Är det dags att komma hem nu!? Hmm... Dags för honom att flytta hemifrån tycker jag!!

2009-07-30 @ 10:53:42
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Mysiigt!! =)

2009-07-30 @ 15:46:51
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0