Progress... down....

Kört slut på mig... intensiv pass... varmt men skönt...
Och pratstund med vännerna sitter inte fel.. planerna är spikade.. jag längtar!!!

Imorgon slits jag mellan glädje och förtvivlan...
Glädje för att Dotra får det jättekul....
Förtvivlan för allt som det innebär vid sidan av.. saker gör sig påminda och det gör ont... mycket ont...

Men då kommer LittleLibrarian att lätta upp stämningen för mig ... kanske.. jag har hotat med ett powerwalk pass på 3 timmar om hon inte sköter sig...
Men mysigt kommer vi att få... och tusen tusen tack och megakram till dig redan nu!!!!
Jag behöver muntras upp, det är inte mycket som stämmer just nu...

Ja, jo, jobbet går galant... men sen.... suck....!!!
Vantrivs hemma... för då tänker jag, saknar jag... gör allt för att slippa.. men hur bra är det att promenera VARJE dag... och flera timmar? Det håller liksom inte i längden.
Höll mig kvar på jobbet LÄÄÄÄNGE idag... bara för att slippa faca ensamheten hemma....

Ska väl försöka sova...

Fredag kommer nästa våg... då jäklar....

Kommentarer
Postat av: The librarian

nickar ivrigt lovar att sköta mig exemplariskt! Ska ta på mig min finaste klänning som är gjord av latex och skorna med 15 cm höga stilettklackar är sedan framställda i hallen! Knallrosa lack! Håret är nu färgat svart med limegröna slingor och matchande nagellack står i badrummet! Jag kommer att bli sååå fin!! FrkU! Du ska minsann inte behöva skämmas för en liten blyg bibliotekarie, inte!

Stor kram! Jupp mysigt och soligt och roligt ska det bli!!

2009-07-01 @ 22:12:26
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Hoppas verkligen att det vänder för dig snart, det behöver du nu!!! Nää, det är inte bra att motionera skiten ur sig, inte jämnt iaf. Men jag förstå¨r att det hjälper för stunden!!!!

Har du läst ngn rolig, lättsam bok på sistone?= verklighetsflykt för en stund!!!

Stor kram gumman!!! O stort tack för spotifyinviten--det är ju askul!!!

2009-07-01 @ 23:02:53
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Bella

Det vänder, vänta bara...det vänder. Jag är på väg, så även du..fast sånt tar tid och det skall det göra, annars så va det ju inte på riktigt ju :-)



Bamsekram till dig (och er andra också, bokmalen, MrsBK osv)

2009-07-02 @ 14:28:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Jessica

Hmmm... Verkar som The librarian har varit i min garderob ;)

2009-07-02 @ 15:21:00
URL: http://kissleberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0