på gränsen

OOoOooppppp...sss
Det blev mycket, det blev sent....

MEN så mysigt... och gott....!!!
Vi fick plats i stora, mjuka soffan på uteserveringen.... saved for us :-)!!
Där satt vi... pratade, skrattade och hade så himla mysigt... verkligen pratade om ALLT!!

Fick MYCKET trevligt besök vid ett par tillfällen också, som gjorde mig glad....!!

MEGAkramen till LittleLibrarian för detta underbara!!!
Next time it is my turn!!!

Vi avverkade singstar fester, mammaproblem, relationer.... och datum...

SUCK... jag är trött.... och lite ofokuserad känner jag... men det är bara att repa sig snabbt....
För ikväll är det dags igen... men nu är det tjejfest på agendan... SuperLena kommer till skott och håller det hon lovat. Har hört att vi även ikväll ska ut på stan efteråt.... får väl se OM jag orkar med det.... Exet Birgitta lär väl tjata sig till att jag hänger på...

Behöver jag säga att på söndag ska jag sova och vila upp mig.....??!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Go, go, go!! Ja, det var helt underbart kul och mysigt!! Och bokad soffa - helt suveränt!! Och givetvis måste jag ha rapport från såväl fredag som lördag kväll!! Hehehe...

2009-07-03 @ 10:10:36
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är hårt att ligga på topp vet du väl ;-) Parta lite för mig med ikväll ;-) Hälsa alla!

2009-07-03 @ 10:39:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0