Mästerskap....

Ny på kontoret.... måste sätta ribban direkt.....

Dagen med kontoret började tidigt. Vi pratade och förberedde maten....
Självklart hade värden fixat ihop en rad tävlingar till ett mästerskap.
Ett gäng grenar, flest individuella men också 2 laggrenar.

Sagt och gjort... första tävlingen var Grodan.
Men inte som ni tror... man skulle SPOTTA gelégrodor så långt man kunde.... Det var rutor som gav vissa poäng, prickar som gav mer...
SUCK....
Vi käkade även godissnöre fortast möjligt, kastade pil, slå i andras spikar på en bräda och hoppas att ens egna var kvar, skala en potatis för att få ett så långt skal man kunde med ett verktyg som valdes LÅÅÅNGT inna och utan vetskap om vad det skulle användas till. Redskapen var potatisskalare, slägga, hammare, tång, rasp, plastkniv, morakniv osv. Jag valde hammaren... suck!!!.....

Hur som helst.. . vi var 8 pers, jag är yngst, minst och nyast... jag surfade in som 2a totalt!!!
Har ställt skåpet nästan där det ska stå...

Sen smiskade jag VD:n i en omgång Grand Turisimo på PS också.... HAHAHA!!!

Hemma tidigt dock.. har fler åtaganden ikväll och då var jag ju inte vara helt slut!!
Då får jag väl ExetB på mig... och DET kan vara farliga saker.... quack!
Åker väl på att måla husnummer eller någtot....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Hmm... Skala potatis med hammare... Ja, varför inte...? :-) Hur som helst: Snyggt jobbat!! Hmmm... det fanns en period när jag alltid var yngst på arbetsplatsen... ASG

2009-07-17 @ 10:40:21
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: exet

Är det jag som är ExetB? Kommer inte ihåg. Med tanke på alla dina kommentarer på min blogg om saker du gärna vill säga så ska jag nog hålla dej sysselsatt. Förutsatt att du hittar hit. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-07-17 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0