lite lugnare dag

Dotra kördes till mommo som önskat.
Kompisen JK hade inte något att göra så vi hämtade upp henne på vägen och så åkte med mig fram och tillbaka. Vi käkade glass och diskuterade detsamma, vänner och lite annat....

For hem till mig för att sen få ett mycket glatt besök av LittleLibrarian men det har ni ju redan läst om.

Bestämde mig sen för att shoppa e inte så dumt ändå.
Stack ut till köpcentrat.. Inte mycket som lockade men fick tag på ett par rea-jeans till mig och lite krimskrams till Dotra.

Sen fick jag stryk av JK via msn och sten-sax-påse.. Morr....!! Men hon ska nog få igen...

Pratade med ExetB också, hon vill absolut få med mig till jympan ute idag... Det var ju favvoledaren men med tanke på hennes inlägg om grodor så är jag än mer övertygad om att låta bli. Men lite social verksamhet e ju inte fel, så jag lovade att komma ut alla fall.
Och liten pratstund fick vi, om kantareller och bärhjälp, vuxnas fyllerier och hur man tacklar på-are....!!
Sen var det dags för henne att skutta runt så jag tittade på en stund innan jag for hem... Måste säga att grodan hade nog gått hem och lagt sig, för inte såg jag nån alla fall....

Nu inväntar jag Dotra som kommer inom kort.
Hur kvällen ter sig har jag ingen aning om...
Men jag pratade med min Fader som har tankar på att titta ner inom kort... mysigt!!

Ha en go kväll alla.... I'll do my very best....
TMD

Kommentarer
Postat av: exet

Grodan kommer först på slutet! Då hade du dunstat. Tur jag har dej.

Kram

2009-07-09 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0