Kunde varit mysfaktor

Det är mitt i natten. Jag sitter ensam uppe. Dotra ligger i sitt rum och ska somna snart, Fader har också parkerat på sin sovplats.
Tröttheten ligger som en dimma runt mig, men jag kan inte ta mig för att lägga mig.

Har tagit Dotras laptop och sitter nu i köket, ensam, med lite av det röda guldet intill.
Ingen är vaken...
Lite tråkigt... vill inte sova... kan inte sova....
Vill ha sällskap... ha något....

Det är kolsvart ute. Det enda jag ser är lite lampor som knappt ger något sken. Inga bilar.... inget ljud... bara surret av min frys. Det är rätt mysigt.... att kunna dela detta hade varit ännu mysigare....

Ska göra min Doter sällskap snart, och hoppas på att sömnen infaller. Hoppas att inte tankar tar över, hoppas att jag får lite ro.

Ni som var vakna... ta hand om er.... och de som är er nära...
Kram...!!!

Kommentarer
Postat av: The librarian

Superkram!! Till dig!

2009-07-12 @ 10:28:28
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0