HJÄLP tack!!

Behöver hjälp.....
Är URKASS på såser.... varma sådana framförallt...
Nu har jag den senaste veckan käkat ungsbakad lax och fastnat för detta.... SUCK!!
JA JAG VET, JAG ÄÄÄÄR SEN AV MIG.... men NÅT negativt ska väl jag också ha ;-)

Hur som helst.. självklart fick jag smak på Yrvädrets sambos helt fantastiska sås för en tid sedan. Kan redan nu säga att jag inte ens kommer att komma i närheten av den goda smaken och sås, men lite grand kan jag ju försöka
Så nu behöver jag er hjälp... speciellt Belizzen då med tanke på hennes bevisade kunskaper....

Lägg in en kommentar med:
Era bästa såser till ugnsbakad lax!!!

Tusen tack!!
Finner jag en riktigt bra kanske det vankas middagsbjudning.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Yrvädret

Jag lånar gärna ut mannen för grundkurs i såslära!

=)



KRAM!

2009-07-22 @ 19:35:41
Postat av: Bella

Till lax brukar jag alltid göra en kall sås med turkisk yoghyurt, stenbitsrom och riven pepparrot (salt och peppar) kanske en aningens klick majonäs. Mums till lax :-)



bs:Nä, de va nog inte riktigt det misstänker jag ;-)

2009-07-22 @ 21:14:04
URL: http://b
Postat av: Anonym

Creme fraiche honung/dragon/äpple ;D

2009-07-22 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0