Halvklar...

Bestämde mig för att lösa det projekt som jag haft planer på MYCKET länge....
Det har liksom inte blivit av.... dels för att jag varit billös.... och dels för att jag glömt men framförallt inte haft lust...

Men idag så... Allt gick bra tills jag konstaterade att jag har för liten bil....
SUCK!!

Men allt annat är klart...
Så nu inväntar jag räddningen som kommer i veckan, kanske imorgon annars senare...
Så man kan säga att jag är halvklar....

Bilder before and after kommer....

Nu väntar Lipstick Jungle säsong 2 del 1 snart... Me like a lot!!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Låter spännande och ja vi vill se bilder ;-)



bs: Varför??

2009-07-06 @ 23:25:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: MrsBloodyKisses

Bidde Lipstick Jungle här osså! Det är kul! I lajk too! =)

2009-07-07 @ 09:11:41
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0