GULP!!!

Jisses....

Har ju reggat min blogg på Google Analytics... mest för skojs skull.
Satt och kollade in vad för info man egentligen kan utläsa den vägen.....

Och fick reda på att MÅNGA läser min blogg som jag inte hade en aning om.... ökar stadigt....
Kan nämligen se vilka nätverk som har besökt mig... Typ telia, comhem med flera... MEN många besökare är som bekant inne från sina arbetsplatser... vilket i sin tur är egna nätverk...

Såg en massa kul... städer jag inte känner någon i... företag som jag inte känner nån på...

Shit....
Jag trodde verkligen att min blogg bara läses av vänner och människor som vet vem jag är irl....
Men det fick jag ju pränt att så  inte var fallet...

Ska ja vara stolt.. eller lite rädd... det kändes lite scary... blygt så att säga....

Men alla ni som inte vet vem jag är IRL... ni är SÅ himla välkomna...
Lämna gärna ett litet avtryck... speciellt om ni har egna bloggar....

ENJOY!!!

Kommentarer
Postat av: The librarian

Spännande!! Så det är sånt du sysslar med om nätterna!? Fniss

2009-07-11 @ 01:39:32
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0