Full rulle...

HA!!
Jag som trode att dagen skulle bli lång och tråkig... efter min multitasking morgon.
Men ICKE!! När man har vänner som jag!!!!

Satte mig på balkongen med en bok och messade LittleLibrarian i godan ro. Får tillbaka ett sms om att hon fått tid hos veterinär i Göteborg IDAG, annars får hon vänta i 5 veckor!!!
- Ok... löser du det då? sa jag.
- Kanske men om inte måste jag avboka inom 30 minuter.... svarade hon.
Sagt och gjort.. Jag erbjöd mig att köra deras lite större bil, men den hade Store Vargen idag...
- Äh... vi tar min sa jag....

Så inom loppet av 20 minuter satt jag, LittleLIbrarian och Liten Varg samt Dotra i min lilla bil med näsan mot Göteborg!!

Allt gick fin fint.. Vi körde helt rätt på FÖRSTA försöket, hon som kart(lapp)läsare och jag som förare... Kanske vi ska stölla upp i rally....?? Eller vänta.. då måste man kanske komma ihåg vad kartläsaren säger i mer än 1 sek och inte fråga igen efter 2 sek??

Besök gick som det skulle, kolla in LittleLibrarians blogg om detta....
Tror hon var lite skakad för på vägen hem så pratade vi och gång efter annan fick JAG tala om för HENNE vad det var HON pratade om, så snart hon tappade tråden....
Dotra fick chansen att mata fåglarna direkt ur handen på uteserveringen.Så himla tama var dom. Fick inte bild på just det men detta:


Nu är vi alla hemma igen. Jag har ställt in den beräknade middagsmaten i ugnen och kommer att ha den tills imorgon istället. Förlåt JK, vet att du längtade så... men hoppas att det du fick med var lika bra!!

Nu får vi se hur resten av kvällen ter sig...
Man ska uppenbarligen inte räkna med något alls..:!!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hmm, tur att inte jag var kartläsare. Eller förare. Du vet....=D

2009-07-08 @ 19:47:06
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The Librarian

Mmm.... Och FrkU såg en fin Fågelmås!!! För det sa hon!!!



Ställer alltid upp som kartläsare, vettu!!! Gick ju kanon!! Liten Bobby är jättepigg och hälsar så gott - kom för övrigt just på honom att dra in en av mina toppar under sängen... Så frisk, ja, DET är han!!

2009-07-08 @ 20:58:37
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: exet

Ugnen? Håller du maten varm? Multitascing:))))

2009-07-09 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0