"familjekväll"

hmmm... dagens tids version av familjekväll....

Jag har min dator intitll soffan i vardagsrummet...
Så när jag chattar är det tangentbord i knäet (JAAA, jag har inte nån laptop),,,,

Visionen hos oss just nu...
Jag med tangentbordet i knät chattandes.... i soffan....
Dotra med sin laptop i knät chattandes.... i soffan intill mig...
På tv:n framför oss... National Treasure....

Behöver jag säga att Dotra följer med SÅDÄR i filmen.....???
Ny tidens variant på familjekväll antar jag... men å andra sidan är vi nöjda och glada båda två!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha ha ha, jag kan se synen framför mig. Jag hoppas ni inte chattar med varandra bara ;-)



bs:Tack!! :-) Nu börjar vuxenpoängen ta över, sånna gamla slagdängor ;-)

Hur det går med plaskpartyt??? Hm...det är i min mans händer tyvärr, då blir det inte mycket gjort. Skall plocka fram piskan idag. Jag har funderat på ett bra tema... kommer släppa det snart ;-)

2009-07-08 @ 22:51:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: The Librarian

Haha... Va?? Har du ingen laptop (hihi)? Här är det nästan samma fast ikväll satt Bj och grejade med sin lappis, jag med min Lilla Rosa i knät och kollade in filmen "Knowing"... Liten Bobby sov gott vid min sida - han var ltie trött efter dagens äventyr...

2009-07-09 @ 10:08:01
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

BS: FrkU, Jag funderar på en sak...tycker du inte att jag lyssnar på dig eller eftersom du skickar messet 2 ggr?? ;-)

Förresten, skall hälsa skiten vad du skrev :-) Han blir nog jätteglad :-D Ses sen.

2009-07-10 @ 13:00:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0