exercise.....

Right on time...
det kan man sammanfatta min ankomst till gymmet idag. Utanför stod Tränarfrun och kom inte in... dörren var låst... suck... men jag hade nyckel så vi tog oss in.

Hade ingen plan direkt, men startade med att plugga in musiken i öronen och ställde in gåbandet på 20min. Efter 5 kom en av de nya Cirkelgymledarna och undrade om jag ville hänga med in och köra igenom hans pass, som ett test...
Sagt och gjort, jag och Tränarfrun hängde på.
Pumpade på i sedvanliga 2 varv, cirka 1 timme.... PUST!! Svettigt blev det....

Kände att vi skulle köra mer... så jag fick med mig Tränarfrun ut och körde lite triceps och sen gav jag mig på knäböj.... och även Tränarfrun hängde på...
och det gick bra... kände för att pressa mig till det yttersta... när jag har hjälp är det bättre eftersom hon fick agera ev. lyfthjälp....
Startade på 30kg och ökade succesivt... Tror vi körde 7 set med 10 reps i varje och ökade vikt hela tiden... sista 10 kördes på 60 kg.... Mitt bästa låg på 55.
Hade mer att ge men jag kände att det får jag ta vid tillfälle....
Imponerad av Tränarfrun som inte heller gav sig, hängde med hela vägen.... trots att hon hela tiden sa att "det där orkar jag aldrig..." MEN vad bra det gick....
Får väl se vilka arga sms jag får imorgon när hon inte kan röra sig.... Har ju en annan i minne om man säger så... Men jag säger som det är, vill ni träna med mig så är det fullt ös som gäller....FOKUS brudar, FOKUS!!

Hem och käkade och sen ut på min powerwalk.....!!

Nu sitter jag här nyduschad och lyssnar på Daughtrys nya.... Tv:n står på.... bloggar.... har inget annat för mig...
Funderar bara....


Och JA, ExetB.... du har helt rätt... Daughtry är perfekt..... var har du gömt honom???


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!



Tack för ett roligt tränigspass mycket kul.

Är mycker förvånad men har faktiskt inte så mycket träningsvärk än, men det kan fortfarande komma så jag är inte lugn än.



Men jag ser fram mot ett nytt gympass.

Kram

2009-07-20 @ 12:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0