Elak mamma...?

Undra om jag är mother from hell...??
Väcker Dotra klockan 10.15 för jag tycker hon inte ska sova bort hela dagen...

E jag elak...?
Borde jag låta henne sova?
Hmm....

What to do today?
Dotra har kanske egna planer som jag INTE vill vara med på....
Så jag blir alena hela dagen.... En powerwalk KANSKE... känner inte för det just nu....

Läsa... tja... men inte HELA dagen...
Shoppa... njae....
Bada... inte en chans
Städa..... redan gjort
Träna... inte sugen FAKTISKT

Sa jag att jag är uttråkad och klockan är 10.26... GREAT!!!


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Shoppa är aldrig fel!! Idag blir det iaf ingen blixtutryckning (hihi) för att hjälpa mig...

2009-07-09 @ 10:36:06
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tycker absolut att man skall väcka barnen och 10-tiden är väl väldigt human ;). Önskar jag fick liv i grabbarna vid samma tid, fast idag var de iofs ändå uppe vid 12-tiden. WOW!!!

2009-07-09 @ 13:34:21
URL: http://kissleberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0