Doomed...?

....och dum????

Dotra har just fått göra sig ett konto på Bilddagboken... eller bdb som hon säger...
Jag har länge varit emot det, inte känt att hon har kunnat hantera det. Men nu så ger jag henne chansen.
Jag har dock övervakat ALLT, samt har lösen och kontonamn till hennes sida.
Har även lagt in så att hennes riktiga namn och stad inte syns, PLUS att de som vill se hennes bilder måste ange ett lösenord....
OCH sagt till henne att inte lägga in bilder som visar henne själv, någon i familjen eller någon vän om det syns vem det är....
Jag är bara LIIIIITE paranoid när det gäller det där.... suck!!

Shit.. vad har jag gett mig in på? Jag som galen bloggare och hon som bdb:are.... om detta också går i arv lär det bli MÅNGA bilder som dyker upp på hennes bdb. Har ju lärt henne hur hon för över bilderna från mobilen till sin dator...
GAAAH!!

Gissa vad hon gör nu...??!! OCH hur glad hon kommer att bli när jag säger till henne att sova....??!!

Kommentarer
Postat av: exet

Så är det att va morsa. Verkar ju som du kollat upp det ordentligt. :)

2009-07-22 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0