Dagen idag...

Hänt lite idag...

Jag for till Blomsterlandet och shoppade lite blommor till min balkong.
Gick förbi en reakorg men lite krafs kvar på botten... ocg ögonen drogs direkt mot orden FAITH som låg i korgen...
Jag tog upp den och det visade sig vara en tavla som någon lagt dit... av misstag, för det var inte rea på den.....
Kände att det var meningen jag skulle ha den och att det fanns en anledning till att jag skulle ha den...
Så nu står den här hemma... men jag vet inte vart jag ska sätta den.... men det lär väl också ge sig antar jag!!


Ja som ni läste förut så fick jag en del blött under min powerwalk förut....
Hoppades på att kläderna skulle torka under tiden jag var med LitltleLibrarians Store Varg och shoppade spånskiva, men icke!!!
Det var bara att rota fram ett par andra brallor och dra på sig.
Direkt ner och körde 1 timmes gym....

Hem igen och inväntade Dotra kompis JK som ska spendera natten. Vi käkade kvällis och diskuterade all sköns saker. JK har tusen frågor.... och det är så kul att förklara allt... Vi avhandlade längdkurvor, varför man ibland får ont i ryggen, Dotras elaka klasskompisar och godis...
JK kom under tiden på att jag shoppat mys inför kvällen och konstaterade med en stor suck:
"A men,,,, jag som tagit så mycket yoghurt OCH TVÅ mackor .... suck!!!
Prioritera rätt eller.. hahaha....

Sen byggdes det sänggavel med 2 tjejers stora ögon intill där det båda undrade hur jag visste vad jag skulle göra eftersom jag inte hade nån bruksanvisning.... JK var mest fascinerad och frågade återigen tusen saker....
Sen böt de båda intresse och blickarna riktades mot Paris Hiltons program "My new BFF"... Kan tillägga att ingen fattade varför det var så häftigt att vara Paris Hiltons BFF.... Hmm de är lite små ännu... men de lär snart upptäcka hur bra det är att ha pengar när man vill ha nya kläder!!!!

Nyinköpta filmen sattes på och myset dukades fram...
Filmen hann inte ens börja, innan Dotra kväser fram "AJ, min tand..."
En av de lösa tänderna halvfastnade i en kola och blodet rann....
Ut i badrummet och spotta... BLOD i mängder....
Tanden satt ordentligt och trots Dotras MYCKET tappra försök vill den inte komma ut. Istället förvandlades hon till en vampyr med blodet rinnande runt hela munnen.
Till slut fick jag rycka och DÅ lossnade den ÄNTLIGEN....
Behöver jag nämna att hon inte vill äta så mycket godis nu...??

Nu ska jag nog ta fram min nyinköpta bok och sätta mig i min nya säng...
och njuta av sällskapet jag har.... som ser på film och myser.... goa tjejerna....

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

mysigt! Snygg sänggaveln bidde!!!!

2009-07-07 @ 21:47:31
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The librarian

Alltså... Du är ju suverän!! Blev ju så bra! Snacka om kreativitet! Tack för handikapphjälpen idag förresten :-) !!

2009-07-07 @ 22:10:52
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sänggaveln blev väldigt otroligt fin!!! Och den tavlan är väl underbar. Har alla tre i den serien på jobbet. Funderade på att köpa hem dem också, men det har inte blivit av än. Kanske det blir till hösten när man börjar greja mer inomhus...

Kram

2009-07-08 @ 07:58:49
URL: http://kissleberg.blogspot.com
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Jaså har du med fått en sån grym förkylning???

Jaså du har en massa projekt.. jag är klar för sommaren gällande sånt.. nu ska jag bara njuta och invänta Skara sommarland...

2009-07-08 @ 08:25:15
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0