Dagen är igång....

Eller ja, det är ju faktiskt nästan eftermiddag snart....

Vaknade tidigt som vanligt, och väckte Dotra runt 11.
Frukost och sen tog jag min Power-runda.
Vad skönt det var att göra det tidigt på dagen.
Det var varmt trots blåsten.

Nu är jag redo för dagen. Dotra är ute med kompisar och jag har ägnat mig lite åt hushållsarbete.
Vad som står på agendan idag?
Inget speciellt.. Vet dock att Dotra vill ha Langos från Festivalen och sen glass från Laxbutiken....
Vi får väl se...

I'll be back later....
Kram

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Och Bobby har jag har varit ute på TVÅ slowerwalks!! Utan tratt... Nu blir det förfest hos jobbarkompis om ett par timmar och sedan in till Fjorden!! Uddevalla City - Here I come!! Kram!

2009-07-24 @ 13:40:01
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0