Boooooring.....

Usch och fy sicken tråkig dag!!!

Visserligen fanns lite ljus eftersom jag och Dotra for ut med lite Donuts till MrsBloodyKisses som bjöd på kaffe och lite snack. Planerade för kommande partaj... så det känns bra....

Hade planerat en liten tripp till Köpcentrat men fick veta att det var kaos där så vi struntade i det.
Så vad har gjorts då.... Inte mycket.

Jag har Spotify-at lite.
Fixat till lite låtlistor. Min baslista ligger nu på 141 låtar, 9 timmar prick.
Har gjort en Rock-, Singsing- och Partylista också.
Rocklistan har 68 låtar och är helt grym!!!! Takida, Nickelback, Linkin Park, Chris Daughtry, Papa Roach, The All American Rejects mfl.!!!
NU längtar jag VERKLIGEN efter högtalare till burken, men misstänker att mina grannar är glada så länge jag INTE har det!!!

Hämtat mina underbara ljus och har just tänt ett par.. Smells wunderbar!!!!

Regnet öser fortfarande ner så det där med att powerwalka idag är något jag får glömma... GAAAAAAHH!!!! Stör mig nåt så enormt.. behöver LUFT... rensa skallen.... svettas...

Hur kvällen fortlöper får vi ser... Dotra är också uttråkad...

Kramis....

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Spotify e grymt bäst!!! Ps: föll för grupptrycket, har bloggat =D

2009-07-10 @ 22:55:30
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The librarian

Kramis tillbaka!!

2009-07-10 @ 23:42:07
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0