Blåst (på många sätt.....)



Det blåser idag.. INGEN har väl missat det...???

Stadens kära relativt nya bro ligger mitt i skottfältet för de värsta vindarna och stängs därför av titt som tätt på grund av detta....


Läste för en stund sen att detta är just vad som skett eftersom det hade uppmätts 25,7 sekundmeter där.
Messade min kära LittleLibrarian info om detta.
Hon står för övrigt i ett tält på fotbollscupen och hjälper till på alla sätt hon kan...
Även köranvisningar är något hon lagt till med också...
Citat på hennes svars-sms till mig "Oj. Asgarv! Jag har hänvisat massa folk den vägen"

ASGARV!!!!

Snacka om att bli blåsta.....!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha... Vet du, det var FLER som hänvisat folk den vägen :-)!! Alltså... Man vill ju gärna marknadsföra vår fin stad och vad kan då vara bättre än att börja med vår fina bro!! Fniss

2009-07-31 @ 18:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0