Ångrar mig....

GAaahhh!!

Regnet öser ner...
Jag vaknade vid halv 7 och kunde bara inte somna om. Trött som skam var jag men icke...
Funderade LÄÄÄÄNGE på att resa mig och passa på att ta min powerwalt, för jag hörde inte regnet...
MEN jag ville sova också.. låg och vred mig och lyckades blunda till ett tag till...

Ångrar det nu... är uppe nu... med skallebang och det ÖSREGNAR ute!!!
Jag vill ut och gå ju!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKULLE gått upp vid halv 7!!!!
Ångrar mig djupt och intalar mig själv att det säkert regnade då vid 06.30 fast jag inte hörde det....

Hörru däruppe... DET RÄCKER NU... !!

Kommentarer
Postat av: The librarian

Är säker så att det regnade även då! Det gjorde det här ute i stugan! :-)

2009-07-11 @ 11:16:00
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0