Vatten på magen....

Har haft en grej med Exetfunderar om det här med svett.
Jag har fått veta att ju mer man svettas desto mer vältränad är man.
Självklart svettas alla människor olika mycket ändå, men det är bra kvitto om man själv vill se hur utvecklingen går.
Jag svettas MYCKET mer nu är för ett halvår sen... När jag tränar, inte annars.

MEN nu undrar jag en sak...Messade även Exetfunderar om detta. Låg på balkongen och tanken kom.
Hur ska jag tolka att det rinner på magen och det finns en liten sjö där min navel en gång fanns?
Och det enda jag gör är att använda sms-fingret eller bläddra i boken.....
EXTREMT vältränad.. eller bara varm?

Exetfunderar kom med svaret: "För att det är fredag och du är het :-P"
JAAAA, såklart att det är så... att jag inte tänkte på det...
Sen kom hon med ett svar till men det tänker jag inte lägga upp här... :-S

Har dessutom bildbevis på detta, men det tänker jag inte heller lägga upp här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0