Väder har vi

Väder har vi i alla fall...
Sen vet jag inte ens om vi kan kalla det typisk svensk sommar längre...

Just nu blåser det HÅRDA vindar utanför mitt fönster samtidigt som det regnar horisontellt....
SUCK....

Men det är ju tur att vi har väder alla fall.

På tv:n är friidrotten igång men jag funderar på att byta kanal.
Över Berlin skiner solen som aldrig för och de sa nyss att det ska vara typ 25 grader varmt där i kväll när 100 meters finalen avgörs....
Suck....

Ser fram mot kvällen, då nalkas gymträning med mina nya väska....
Eller ja, inte TILLSAMMANS med den, men jag får använda den för första gången...

I övrig så är e jag grymt MYS- och kelsugen....gaaaah!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Jag tycker annars att det hade varit kul med dig och väskan på pass!! :-D Och visst är det tuuur att det är väder !!

2009-08-16 @ 17:09:43
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0