Upplevt något nytt... vuxenpoäng?

Lunchtid kom....
En på kontoret föreslog något som jag aldrig testat... SUSHI!!

Hmm... tänkte inte utan svarade bara javisst.. Aldrig käkat det... men måste ju testa...
Han visade mig tillrätta vad gällde soppan innan, skålen för soyan och hur man kan göra med wasabin.
Mycket skönt... slapp känna mig som bambi på hal is....

Och här är jag nu tillbaka efter en supergod lunch. Det var RIKTIGT gott, wasabi och allt.
Drog en 7-bitars och det var alldeles lagom.
Dessutom gjorde jag enligt sed och åt med pinnar... utan att kladda....
Lax och annat mumsigt...



Gott att hitta ett lunchställe till...

Blir det vuxenpoäng nu...? Antar att jag e rätt ensam om att vara in min ålder och inte käkat Sushi tidigare...

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Nej inte är du ensam om att inte käkat Sushi... Jag har inte heller testat... Verkar otäckt och farligt... Blir nästan lite rädd... hjäääälp...

2009-08-11 @ 14:45:42
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bellizzen

Ha ha ha, jepp solklara vuxenpoints. Jag har inte käkat de sååå himla länge jag heller. Fast i och för sig så vavi ju faktiskt inte sååå gaml på 80 talet :-D

2009-08-11 @ 21:17:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0