Tom

En känsla av tomhet har fyllt mig idag....
Som om allt glider mig ur händerna liksom.
Men det är tomt runt mig på många sätt. Försöker göra vad jag kan för att inte känna mer,  eller undra, eller längta och sakna det jag inte har.
Men det är oerhört svårt och jag är glad att jag är tillbaka på jobbet. Men ibland hjälper inte ens det.
Framförallt inte på kvällarna. Då kommer tomheten över mig, längtan och framförallt saknaden...

Får sitta på mina händer för att inte göra saker som jag inte borde göra, men så gärna vill.
Undrar om det är fler än jag som känner så?
Hjärtat SKRIKER en sak och hjärnan säger mig något annat....
Suck!!

Hur ska jag skingra tankarna?
Ska jag det?

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Tror nog att du vinner i längden på att låta tankarna komma, även om det är pissejobbigt! Annars kanske du sparar dem till ett senare tillfälle o det är ju ingen höjdare! KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-12 @ 08:10:52
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0