Sun....

Det är helt otroligt... SOLEN skiner... det finns hopp....

Powerwalken satt fint, kom just hem och försöker svettas klart innan dusch.
Sen väntar stadens kärna på ett snabbt besök av mig, innan jag gör mig klar för resten av dagen/kvällen.

Snacka om att det sker mycket saker kring mig, vet knappt vilket ben jag ska stå på. Visserligenhar jag ju bara 2 men blond som jag e så fattar ni ju själva...
Skämt åsido. Det virvlar så mycket saker på alla möjliga plan att det är svårt att få ro.
Jag är faktiskt glad att jobbet drar igång snart så det blir lite rutin på saker och alla fall EN sak kommer på plats.
Sen är det bara resten kvar....

TJING!

Kommentarer
Postat av: Bellizzen

nepp, han är och avlämnar ett gäng små söta glin :-D



ses sen!

2009-08-01 @ 11:52:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0