Startskottet

Då var morgonen över....

Att inte Dotra flög ut genom dörren redan 07.20 imorse.... (hon börjar 08.10 och det tar 10 minuter till skolan...)!!!!
Så här snabb på morgonen var det länge sen hon var... jösses....
Tror ni hon längtat?
De är ju dessutom äldst på skola nu... ni vet... rules....!!

Imorgon ska vi inte upp förrän strax innan 7....
Hon har ju dessutom fått ställa klockan själv och vakna till liv, så underlättar vi för alla....

Gårdagen gick i flängadets tecken.
Från jobbet, hem och hämta Dotra, körde henne till träningen, hem igen och bytte om, iväg till egen träning, hämta Dotra, hem och laga mat.... PUH!
Men sånt är det och det är jag glad för.
Skingrar tankar och låter mig slippa allt annat för en stund.

Idag är det mer träningar och möten (håll tummarna för mig).....
Lite ledsen e jag för att jag kommer missa mitt favvispass i kväll, som dessutom har PREMIÄR.
men jag litar på att Exetfunderar och Tränarfrun håller ställningarna åt mig!!!!

Solen skiner utanför fönstret och jag hoppas att få känna solen i mitt hjärta snart.

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Håller givetvis alla mina sju tummar!! Skickar en extra sol som kanske kan slinka in en liten bit iaf?!

2009-08-19 @ 10:16:13
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Lena

Tror du att jag är på plats när det spelas derby i Trollhättan. FC Trollhättan möter ju Ljungskile.

2009-08-19 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0