Lever....

Jag har överlevt... Alive alla fall...
(tack ni som fanns för mig igår.....ni som förstår)

Jobbar idag.... svårt att få tid...
Men jag hör av mig senare.... Det är dags för båt ikväll så något kul kanske händer.


Är upp och ner...! Vet varken ut eller in...
Försöker mitt bästa men det är inte så lätt efter så här lång tid.
Jag ber att ha lite förståelse för mig och mitt sätt att vara... Jag vill verkligen få börja leva nu....
Det är min tur, vår tur... Livet bara väntar på andra sidan knuten.... Vägen dit är tuff...mycket tuff... men jag vill tro att jag kan ta mig dit.... helst inte ensam!!!
Vill vara en trygghet... vill vara så mycket.. vill vara närhet...
Hoppas att tiden som går är värt det till slut!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Alltid lika glad för att du finns!! Kram

2009-08-26 @ 14:11:22
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Kram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2009-08-26 @ 17:42:16
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: exet

Pöss

2009-08-26 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0