gone----

Jösses... det är fredag imorgon. Vart tog veckan vägen?
Hmm...
Man kan väl säga att min vecka varit  totalt fullspäckad.
Jobbet, hämta och lämna Dotra på 3 handbollsträningar, min egen träning och värdande, handla mat, fixa luftmadrass och sovsäckar inför helgen, laga mat...
PUST!!
Fredagkväll ska det packas klart. Vi åker tidigt på lördagmorgon för resa norrut.

Konstaterade att jag är enda kvinnliga medhjälparen under detta läger vilket innebär att jag kommer att få fördelen att umgås med hela laget i omklädningsrum etc.
Jag var rädd att Dotra skulle vara trött på söndag kväll.... men gissa om JAG kommer att vara det... i HUVUDET... Ett gäng 11-åriga tjejer...
Och som om det inte räckte med det egna laget, kommer det 3 till... som det ska spelas en liten miniturnering mot...

Så bli inte oroliga om ni inte hör något från mig från fredagkväll till måndag morgon...

Men det ska bli kul och Dotra ser verkligen fram emot detta...

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Nejdå... du kommer att vara huuur pigg som helst efter den oerhort berikande helgen!! Njaaa... vill allt ha utförlig rapport om tjejernas framsteg VARJE dag!!! :-) Kramis

2009-08-20 @ 21:31:24
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bellizzen

Sexpasset då???

2009-08-21 @ 12:05:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0