Glömde....

Fika-Åsa påminde (tack och bock!!) mig om ytterligare en händelse under festen...
Explosionen....!!!

Jag hörde och såg den inte själv, var upptagen med dator och musik då.
Men small gjorde det... rejält.
Har med vattenuppvärmingssystem och cirkulationen till poolen att göra....
Allt gick bra med allt och alla.... men skärrade blev de nog...

Ja jisses...
Så här kan det gå till på fest med Belizzen....
Men jag lovar... det är INTE farligt... räkna bara med att vad som helst kan hända....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Hmm... INTE farligt... Hmm... Invagga folk i falsk säkerhet bara... Gör det... Kommer ihåg när jag var liten, jag... Den här sprutan gör INTE ont... GAAAAH...

2009-08-03 @ 11:00:34
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bellizzen

Nästa gång gör vi allt igen + har ett planerat temapoolparty :-)

Jag ser fram emot nästa gång :-D

2009-08-03 @ 13:46:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0