Gääääsp... nattjobb nån??

Suck... trippelsuck... och gäääääääsp....!!!

Funderar på att ta mig ett extraknäck.... på nätterna... för att fördriva tiden....
Sova gör jag ju inte ändå.

Somnade i och för sig runt kl. 23, så det kändes ju bra... om det inte var för att jag vaknade strax efter kl. 02 för att sen inte kunna somna igen...
Grubblat, vridit och vänt på mig. Snacka om att tankarna MAL när man ligger vaken. Och det hjälper INTE sömnen att komma åter... Kroppen kommer inte till ro, hela jag är i uppror!!!!
Slumrade till cirka 25 min runt kl 5, men det var allt...
Dryga 3 timmar sömn alltså... jippie....

Gav helt upp vid kl 06, och gick upp...
Men suck vad trött jag är...

Nu måste det hända något, jag kan inte leva så här längre... Ingen kan leva så här, det är ohållbart!!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Tips extraknäck... Personlig assistent till mig så jag inte går omkring och säger tokiga saker eller ramlar och slår halvt ihjäl mig? Förbandläggare? Visserligen brukar jag inte göra sånt på nätterna, men med tanke på sista tidens händelser, så vvet man aldrig :-D

2009-08-18 @ 20:03:21
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Tillägg: Stoor kram!!

2009-08-18 @ 20:57:37
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0