Full spätta....

Då är skolveckan kommen. På onsdag drar det igång vilket innebär att vi äntligen kan få till lite vardagsrutiner igen.
Skolvecka innebär också att Dotras träningar och passen på Friskis (där det för övrigt är GRATISvecka) kommer igång.

Snacka om att veckan som kommer är full. 
Dotra har 3 träningar inför det stundande lägret till helgen... som jag för övrigt skall med på. Blev hjälpmamma vilket innebär att jag ska hjälpa till på träningarna under lägret. Ser fram emot det, ska bli kul att få göra något annat...

Så veckan kommer att gå i träningens tecken, jag själv ska ju också hinna med att träna som vanligt och värda på mitt pass som drar igång som sagt.
Dessutom ska det införskaffas diverse attiraljer inför lägret....

Så det är bara att  ladda och köra på....
UNDERBART att skingra tankarna lite....

Tjing på er.... och ta hand om er....
 




I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0