Första passet...

Jahopp... så var första jympapasset för säsongen avklarat.
Måste erkänna att LIIIITE nervis var jag. Har ju inte kört ett enda pass sen uppehållet startade i vecka 23. Har ju hållt mig till gymmet och mina powerwalks.
Men det har räckt mer än väl.
Passet kändes lika (lätt) som det gjorde i det sista innan uppehåll. Styrkan - inga problem, flåset - satt där det skulle. Kände så himla bra, ett kvitto på att den fysiska formen är det INGET fel på. Bättre form än nånsin. GOTT!!!
Trots lite skavproblem i svanken under sit-upsen så.

Exetfunderar och jag funderade på om man kunde injicera fett endast kring dessa knölar i svanken för att göra det lite mjukare... men det var ingen som trodde det... och Exetfunderar tyckte iofs sen att OM  det hade gått att punktmarkera på det sättet så finns det säkert bättre ställen att fylla ut. 

Nu har kvällis intagits, Dotra sitter och pärlar för glatta livet och jag lyssnar på Spotify och chattar lite lätt med LittleLibrarian som befinner sig i stugan och bygger hundkoja(?!). Helt SJÄLV.... FIck en under-tiden-bild just innan passet och både jag och Exetfunderar ställde oss frågan om det var LittleLibrarians mobilkamera det var fel på eller om det är så att de inte har något vattenpass i stugan... ;-)
Väntar med spänning på slutresultatet.....!!!!

Sömn är något ja ska testa snart...

Nattis!

Kommentarer
Postat av: The librarian

Vattenpass är för amatörer! Hade vinglas bredvid i stället! Gick lika bra!! nickar glatt och ivrigt

2009-08-04 @ 21:29:55
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hade tänkt att köra igång med danspasset när höstschemat skulla starta, men såg till min förtvivlan att det inte finns längre... Suck!

2009-08-05 @ 10:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0