Fasligt väsen!!!!

Mysigt... att vakna klockan 5 (somnade inte förrän runt 1 halv 2)... av smällar så man är på väg att ramla ur sängen.....
Åskan....

Vilket VÄSEN... det måste ha varit 2 oväder som krigade om utrymmet, för det blixtrade och dundrade i ett kör. Räknade "etttusenett, ettusentvå" som jag lärt mig och ena stunden hann jag till 8 för att efter nästa blixt bara hamna på 3...!!!
Och small gjorde det....
Vid halv 7 var det precis över oss så det blixtrade och small samtidigt och det var ingen nådig knall. Med tanke på att vi bor vid berg så kan ni ju förstå hur det förstärkte allt. HUGA!!!
Då kom Dotra upp och kröp ner hos mig. Hon var inte rädd men tyckte det var lite otäckt.

Vi låg i min säng och lyssnade länge och väl, sen märkte jag att det försvann mer och mer och att Dotra tystnade. Fick henne att gå in till sig igen för att jag inte skulle väcka henne sen när jag skulle upp.
Somnade om gjorde hon, men hon hade också vaknat vid 5....

Så jag har varit vaken med tuppen och säkert flera andra också.... :-P
Gissa att jag kommer att somna gott ikväll. Om inte annat kommer Dotra att göra det....

Men det finns mysigare sätt att vakna på, det är jag helt säker på.......

Är på jobbet... ikväll blir det gymmet... och sen ... ja sen blir det väl att sova antar jag....

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Näää har inte riktigt funderat på det :)

2009-08-10 @ 14:05:55
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Vet minsann hur det smällde och hade sig... Men jag överlevde hela vägen ned till hunddagiset och sedan hela vägen till Kampenhof... Fast det var på håret... Åska är ok i stan om man är i lägenhet och inomhus!!! INTE annars!!!

2009-08-10 @ 14:17:45
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Nämen, sova, går inte för sig!!!! E ju Lipstick Jungle!!! =)

2009-08-10 @ 19:45:13
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0