Clown...

Suck...
Beställde en sak på nätet, eller snarare flera, för en tid sedan. Inte nog med att jag fått vänta 10 ARBETSdagar på det, så var det på tok fel storlek, eller ja.. för stort snarare....
Såg som en clown... jag som hade hoppats så.
Visst har jag tappat i vikt, men inte tusan har mina armar blivit KORTARE....
 Jag tyckte för övrigt att den var snygg... men på mig var det inte fint....

Stövlarna får ja se om jag behåller, skaftet var lite för brett... men men.. gaaah!!
Jag som sett fram emot att ÄNTLIGEN ha en kostym till arbetsmöten... Det blir att gå ut och jaga på Köpcentrat IGEN... hittade inget sist, om man inte vill lägga ett par tre tusen.
Nån som har något bra tips??

Sänder en tanke till en av mina vänner idag.. invalid och allt... tänker på dig.. dumma dumma trottoar....

Hemma från träning nu, ett pass på gymmet, måste ju var uppumpad inför imorgon så gott ja kan....
Fick ju knappt gjort något igår eftersom värden som skulle komma inte dök upp, så jag hoppade in istället. Blir inte lika bra tränat då, suck.. Att inte folk kan sköta det dom åtagit sig.

Hittade en ny kul blogg via Belizzen, som heter WazzUp!! och som jag kommer följa, verkar bli riktigt intressanta diskussioner och annat... Sen är det nog bra att ta det lite så där allvarligt känns det som. Men kul läsning kan det bli....

Imorgon väntar nya saker... sänder en tanke till en annan vän.... Jag tror på dig... oavsett utgång....

Och du Exetfunderar.. hoppas du laddar.... och ser till att dölja myggbetten....


T M D

Kommentarer
Postat av: exet

HM brukar haa snygga med bra priser. Annars har vi faktiskt fått en i höst, kavaj med både byxa och kjol. Har inte kollat vad delarna kostar.

2009-08-13 @ 20:39:25
Postat av: The Librarian

Åååå vad trist. .. När du väntat och så passar det inte... Men du hittar säkert ngt bra snart :-) Och ja, trottoarer är dumma - jättedumma!!

2009-08-13 @ 20:51:57
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0