Blandat....

Fredag eftermiddag....
Jag är trött... och lite hängig... och längtar som vanligt...

Ikväll är det sexpass.. och nej Belizzen, jag missar INTE det för allt i världen....
Hört att det ska vara ett bra pass, för de som sett det lite i smyg.

Veckan har bjudit på en bergochdalbana utan dess like.
Men ändå så kryper saker närmare ett lugn, konstigt det där...

Men att pendla så upp och ner är inte bra... känner det i kroppen och sinnet.

Behöver lugn.. behöver frid... behöver hitta mitt liv igen... och börja leva på allvar...
Less på ledsamhet, ensamhet, längtan!!

NU vill jag gå hem... kanske ska göra det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, det är klart att du behöver få lugn!! Det förtjänar du, vännen!! Stor stor kram!! Och ha en spännande och trevlig helg med Dotern :-)

2009-08-21 @ 16:08:58
Postat av: Bellizzen

Sexpass...I Like! ;-)

2009-08-21 @ 19:51:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0