6pass...

Sexpasset avklarat.....
Så himla nöjd.... Han hade ÄNTLIGEN lyssnat på mig och fått med 2 låtar från Nickelback. I LIKE A LOT, blev så GRYMT taggad under dessa låtar.... svetten rann faktiskt...!!
I övrigt är jag MYCKET nöjd med passet.. toksvettig.. asbra, sköööön musik, och ett jäkla hålligång... OCH jag hittade en utmaning som ska klaras av inom 2 månader... (I am not gonna tell....) Annars är jag mycket nöjd med min egna insats, hängde på hela tiden och kände bara lite sug i benen i slutet, inte flåsmässigt, men allmänt en skön genomkörare. Det är ju faktiskt ett INTENSIVpass....
Om inte annat så var musiken GRYM!!

Belizzen körde sin fredagsfräckis som vanligt, heder åt dig med tanke på svininfluensa x5! KRYA på dig gumman!!
Annars var både Tränarfrun och Varuhuschiefen på plats vilket kändes mycket tryggt, allt är nästa som det ska vara.... Saknade dock mitt Exetfunderar, som förlustar sig i storstan, fint ska det vara minsann...

Väskorna är packade... sovsäckar, luftmadrasser, träningskläder och godis... Dotra är ÄNTLIGEN i säng... toklängtar...
Uppe nästan med tuppen ska vi vara... 07.40 hämtas vi upp.. gaaaaah!!
Men men.., vad gör man inte för Dotra och för att få lite variation i livet....

Passar på att relaxa en stund... typ enda lugna stunden för min del innan nästa vecka attackerar...
Men som sagt.., hellre tokfart hela tiden än chans till funderingar och tankar....
Jag tuggar på ..... i tokfart... säkrast...

Lite reflektioner på veckan som kommer....
Jobba, jobba... träningar för både mig och Dotra...
Businessbesök från England... (hmm... den där kostymen hade suttit bra nu...)
Byte av värdpass... (INTE glömma....)

Den som lever får se helt klart.....
Partydags snart eller...??? För att fira att arbetet är igång, eller att hösten är på G, eller att det snart är helg igen, eller bara för att vi e grymma..?
Just pick one... jag vill ha party.... ett år till har snart gått....!

Ha en underbar helg alla....
Ni finns i mina tankar, varenda en av er... tack för allt stöd..
Sänder en tanke till er.... ni vet vilka ni är....
Jag lever på hoppet...
KRAM!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en kul lägerhelg nu, tjejer!!!!! =)

2009-08-21 @ 22:30:20
Postat av: Bellizzen

Det har väl ändå inte gått ett år sen sist vi partajjade!!! Va det verkligen sååååå längesen?? ;-)

He He

2009-08-23 @ 20:29:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: exet

Belizzen har tacklat av lite tycker jag:)

2009-08-23 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0