Utveckling på topp...!

F******N så nöjd jag är nu.

Löpningen har liksom funnits i mitt liv ett tag nu, men det har gått lite motigt liksom.
Och det på grund av massa saker. Jag vet det.
Vissa saker har förändrats och jag kämpar hårt med vissa saker varje dag.

Därför var det sagolikt skönt att idag kunna genomföra rundan, med en skön känsla (utan svimningskänsla, illamående och tung andning), liksom med krafter kvar och se när jag är klar att delmålet är slaget... Med besked..!!!

De senaste veckorna har gått superbra, bättre och bättre tid varje gång. Och detta till trots småsviter efter en liten förkylning.

Detta kunde inte komma mer lägligt... SOM jag behövde det... Att få lite lön för mödan liksom, att få se utvecklingen som gör mig taggad..!
Det behöver jag för att fortsätta, ett tecken på resultaten.

Och... Måste erkänna, det känns också bra att veta att jag kommer kunna ge Hjärtat en liten utmaning nästa runda. Fniss... Hänger du på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0